Operatorul telecom Orange Romania si-a bugetat pentru 2010 dublul investitiilor din 2009 pentru comunicare in mediul online, au declarat pentru DailyBusiness.ro oficialii companiei. Contul de comunicare online al operatorului este gestionat, incepand din iunie, de agentia Senior Interactive.
Senior Interactive a castigat contul intr-o licitatie care a fost initiata in decembrie 2009 si s-a finalizat in mai 2010, au precizat reprezentantii Orange.
Reprezentantii Orange nu au precizat perioada pe care a fost semnat contractul cu Senior Interactive.
Potrivit unor surse apropiate situatiei, la licitatie a participat si Hyperactive, agentie condusa de Alex Visa si integrata anul acesta in grupul Initiative. Agentia Initiative Media gestioneaza contul de media al Orange in Romania, evaluat la cateva zeci de milioane euro.
Senior Interactive este o agentie independenta full-service de comunicare interactiva, membra a Senior Group. Printre clientii activi ai agentiei se numara GlaxoSmithKline - Consumer HealthCare, Leadership Development Solutions, PricewaterhouseCoopers, Orange Romania, Renault Technologie Roumanie, Solvay Romania, Wrigley Balkan East.
Principalele servicii pe care le ofera Senior Interactive sunt: consultanta si strategie de comunicare online, mecanisme de campanii online, web design si web development, integrare cu campanii si promotii offline, search engine optimization, dezvoltarea de advergames si online media planning. Operatorul telecom Orange Romania si-a bugetat pentru 2010 dublul investitiilor din 2009 pentru comunicare in mediul online, au declarat pentru DailyBusiness.ro oficialii companiei. Contul de comunicare online al operatorului este gestionat, incepand din iunie, de agentia Senior Interactive.
Senior Interactive a castigat contul intr-o licitatie care a fost initiata in decembrie 20