O nouă lege le dă dreptul abonaţilor firmelor de telecomunicaţii să rezilieze contractele, înainte de termen, fără a mai plăti vreo taxă. Clauzele de fidelitate impuse consumatorilor vor fi anulate, însă operatorii spun că această decizie va duce la dispariţia telefoanelor subvenţionate.
Citeşte şi:
CÂT DE MULŢI BANI DAI, ÎN REALITATE, PE TELEFOANELE IEFTINE DE LA OFERTĂ ?
Gata cu facturile umflate şi trafic de internet mult mai lent decât este prevăzut în contractul încheiat cu operatorul de telefonie mobilă sau internet. Camera Deputaţilor a avizat miercuri o lege prin care orice client nemulţumit de serviciile operatorilor poate renunţa la contract şi asta fără să plătească vreo taxă.
Ce câştigă abonaţii
„Dacă faceţi un contract cu un operator de internet pe doi ani şi după o lună sau două modemul nu funcţionează, puteţi să renunţaţi la acel contract fără să mai plătiţi contravaloarea lunilor până la încheierea abonamentului sau o eventuală taxă, aşa cum era până acum", arată senatorul Iulian Urban, iniţiatorul acestei legi.
RCS&RDS lansează servicii de telefonie și internet mobile cu credit preplătit
VIDEO Scrie SMS-uri fără să apeşi tastele
Cele mai mici tarife practicate de operatorii de telefonie mobilă europeni
Abonații firmelor de telefonie mobilă și cablu nu vor mai plăti taxa de reziliere a contractelor înainte de termen
UPC şi RDS, campioane la reclamaţii
Dacă operatorii consideră că motivele nu sunt întemeiate, se pot adresa justiţiei. Principalele nemulţumiri ale clienţilor pornesc de la apeluri către numere necunoscute care „apar" ca prin minune pe factură până la internet la o viteză mult mai mică decât cea stabilită în contract. Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a verificat 220 de operatori de cablu şi internet şi a găsit astfel de probleme la 137