* şoferii brăileni reclamă faptul că lucrările se execută la orele de vârf, în loc să se facă noaptea, aşa cum se întâmplă în alte oraşe din România * primarul Simionescu explică de ce preferă să nu se lucreze pe întuneric
Măsura, de altfel lăudabilă şi benefică, de reparare a carosabilului pe principalele artere rutiere din municipiu nu provoacă doar cuvinte de laudă din partea brăilenilor. Unii şoferi sunt nemulţumiţi de blocajele apărute în trafic, din cauza utilajelor şi a muncitorilor care efectuează plombările asfaltice. "E foarte bine că se repară străzile, însă ora aleasă pentru executarea acestor lucrări mi se pare total nepotrivită. Prin natura meseriei, eu circul mult prin ţară şi tranzitez foarte des oraşele din Moldova. La Iaşi, Piatra Neamţ, chiar şi la Botoşani, unde se spune că e sărăcia mai mare decât la Brăila, am văzut că asfaltările se fac noaptea, când traficul rutier este foarte redus. La Brăila se lucrează exact la orele de vârf, de-ţi trebuie jumătate de oră ca să parcurgi câteva sute de metri", ne-a spus brăileanul Viorel T. Zilele trecute, asfaltatorii au lucrat pe Şos. Râmnicu Sărat, iar ieri îşi mutaseră utilajele pe Str. 1 Decembrie 1918, în zona Pieţei Mari.
Primarul Aurel Simionescu ne-a declarat că există anumite motive pentru care lucrările de asfaltare nu se pot executa noaptea. "În primul rând, staţia de mixturi asfaltice funcţionează ziua, în al doilea rând putem avea un control mai bun al calităţii lucrării, decât am avea dacă s-ar lucra pe întuneric, la lumina becurilor", explică primarul. * şoferii brăileni reclamă faptul că lucrările se execută la orele de vârf, în loc să se facă noaptea, aşa cum se întâmplă în alte oraşe din România * primarul Simionescu explică de ce preferă să nu se lucreze pe întuneric
Măsura, de altfel lăudabilă şi benefică, de reparare a carosabilului pe principalele arter