Un ploieştean reclamă că i se refuză de doi ani repararea autoturismului pe care a dat 20.000 de euro. Printre altele, maşina porneşte foarte greu şi scârţâie la frânare sau plecare.
În septembrie 2007, Mugur Fechet, din Ploieşti, şi-a cumpărat o Toyota Corolla, pe care a dat 20.000 de euro. La nici un an de la achiziţionare, bărbatul susţine că a început să aibă numeroase probleme cu autoturismul: porneşte greu, consumă foarte mult ulei, roţile scârţâie foarte tare la plecarea de pe loc şi la frânare, display-ul radio este deteriorat, iar siguranţele ledurilor de la uşa stâgă sunt arse. Bărbatul spune că a reclamat aceste probleme de aproape doi ani, însă nu s-a remediat decât problema cu scârţâitul roţilor, şi asta pe cheltuiala lui.
„Nu porneşte din prima, dar service-ul spune că e perfectă”
Problemele au început din noiembrie 2008. „Am remarcat că «la rece» (motorul neîncălzit - n.r.), pornirea motorului e extrem de greoaie, necesitând două sau mai multe încercări”, spune cu amărăciune ploieşteanul. Bărbatul susţine că a făcut tot ce i-a stat în putinţă ca să rezolve problema. A dus maşina la un service autorizat Toyota - Profi Auto, din Cluj-Napoca - şi a reclamat problema.
„După ce maşina a fost testată pe calculator, mi s-a spus că este în perfectă stare de funcţionare. Bineînţeles că «simptomele» s-au menţinut. La sfârşitul lunii ianuarie 2009, am revenit la service şi le-am spus că problema s-a acutizat: ajunsesem să ţin contactul pus şi 20 de secunde pentru ca maşina să pornească. Însă calculatorul a dat acelaşi verdict: «maşina funcţionează perfect»”, îşi aminteşte cu indignare Mugur Fechet.
Bărbatul susţine că, după ce i-a ameninţat că va face o reclamaţie şi la Toyota România dacă nu i se va rezolva problema, i s-a făcut un nou control. „În sfârşit, mi-au confirmat defecţiunea pe care le-am reclam