Radu Georgescu: Inovatia este mult mai putin importanta decat executiaOmul de afaceri Radu Georgescu, presedinte al grupului de firme Gecad, sustine ca in perioada aceasta eforturile indreptate catre a inova in industria online sunt de foarte multe ori inutile si nu duc la rezultate palpabile. "Nu cred ca inovatia este ceva important, ci, mai ales in criza economica, importanta e ultima linie din Excel", a spus antreprenorul roman, facand referire indirecta la bilantul financiar.
Pe timp de criza, companiile, atat start-up-urile cat si cele dezvoltate, trebuie sa se axeze pe profitabilitate, eficienta, nu "sa faca arta de dragul artei".
[gallery:104]
"Cu totii vorbim de inovatie, de nou, de inventii revolutionare insa, de fapt, de foarte multe ori acestea nu conteaza si sunt doar vorbe, idei frumoase care insa nu se concretizeaza sau, mai rau, nu aduc venituri si profit dupa investitii uneori masive. Conteaza executia unui proiect - uitati-va la Google, YouTube sau Facebook. Niciuna nu a pornit pe teren virgin insa toate au ajuns unde sunt acum, adica foarte sus", spune Georgescu.
Glumind, acesta spune ca ar fi trebuit sa isi schimbe mesajul de pe cartea personala de vizita unde scrie "Mind for Innovation". "O sa fac asta si poate o sa zic 'Mind for Execution'", spune el, zambind.
Intrebat cand considera ca se vor incheia fluctuatiile economice si, implicit, se vor "dezmorti" companiile si vor incepe sa isi asume anumite riscuri, omul de afaceri ce a vandut tehnologia antivirus RAV catre Microsoft in 2003 cu o suma aproximata de surse din piata la 19 mil. $ spune ca nu crede sa existe cineva care sa poata spuna cum va fi peste cinci ani.
"E infiorator ce rapid se misca lucrurile, ce se intampla de pe o zi pe alta. Twitter deja este batran si arhi-cunoscut, desi acum un an si ceva nu erau multi romani care sa fi stiu