Intrarea în politică a lui Teo Trandafir a fost pregătită în PDL timp de două săptămâni, într-un secret total, prin aceeaşi firmă de consultanţă care l-a făcut primar pe „adversarul” său din sectorul 4. Sursa: AGERPRES
Vedeta TV Teo Trandafir a intrat ieri în PDL, anunţându-şi candidatura la alegerile din 25 aprilie pentru colegiul de deputat din sectorul 4 al Capitalei.
Colegiul i-a pus pe fugă pe mai toţi liderii PDL, inclusiv pe miniştri, cărora sondajele le dădeau şanse nule într-o competiţie cu Liliana Ghervasuc Mincă (PC), în sectorul „patronat” de primarul Cristian Popescu- Piedone.
Ţinută secretă până în ultimul moment de Emil Boc, chiar şi faţă de majoritatea liderilor PDL, candidata Teo face însă training politic intens, de la programări de şedinţe foto până la acomodarea cu mesajele electorale, de mai bine de două săptămâni, au declarat pentru EVZ surse din partid.
Ca dovadă, în doar câteva ore după depunerea candidaturii, a şi avut ieri prima şedinţă foto pentru afişele electorale, şi-a primit biroul în sediul de partid, iar din Modrogan a şi plecat prima comandă pentru tipografie: 20.000 de felicitări de Paşte cu semnătura ei.
Partidul plăteşte consultanţa
Potrivit surselor citate, pentru campania lui Teo, PDL a angajat consultanţii de la Kensington Communication, condusă de Răzvan Săndulescu, aceeaşi firmă cu care a lucrat în 2008 şi Vasile Blaga.
Până acum, coordonarea campaniei s-a făcut însă via Cotroceni, însuşi Boc comunicându- le liderilor PDL la şedinţa de luni a conducerii că „se ocupă Sebastian Lăzăroiu”, consilierul pe probleme de strategie al lui Traian Băsescu.
Suportate de partid, costurile campaniei sunt declarate confidenţiale. La alegerile din 2008, organizate pe acelaşi tip de scrutin, Săndulescu aproxima însă preţul unei campanii pentru un colegiu l