COMUNICARE. Pasionații de documentare sunt invitați de către cunoscutul post de televiziune să propună subiecte inedite pe site-urile de socializare. Sursa: EVZ
Poveşti despre locuri, oameni, lucruri amuzante sau inedite, istorii din România, acestea sunt zonele de interes pentru Discovery România şi oricine le găseşte poate propune un subiect de documentar sau, dacă are experienţă, poate fi chiar realizatorul lui. După cum spune managerul Discovery Networks România, Ada Roseti, „pentru Discovery, cel mai important lucru e povestea în sine, nu locul în care e produsă”.
„Dacă are cineva o idee şi o poveste grozavă, fascinantă, din genul divertismentului non-ficţiune, sau un proiect pe care îl consideră a fi în spiritul valorilor şi programelor Discovery şi dacă acea persoană a realizat deja programe de calitate, suntem întotdeauna deschişi pentru colaborare”, adaugă Ada Roseti.
„Meserii” murdare, în vogă
Pentru a aduce canalului o notă locală pronunţată, Ada Roseti s-a asociat cu evenimente ca TIFF, B’estFest, Green Planet Blues sau Sirnaville. În plus, cei in tere saţi au trimis subiecte sau sugestii, iar serialele cele mai vizate au fost „Vânătorii de mituri” sau „Meserii murdare”.
Mai nou, pentru a fi în legătură cu publicul, postul TV şi-a deschis pagină pe Facebook, dar şi cont Twitter, unde intră în direct cu cei interesaţi. „De când avem pagina pe Facebook (Discovery Romania) şi contul Twitter, putem să menţinem o relaţie şi mai apropiată cu fanii noştri, să primim feedbackul şi sugestiile lor în timp real”, spune Ada Roseti.
O poveste pentru 167 de milioane de spectatori Discovery Channel însumează mai mult de 100 de canale TV la nivel mondial. Există 12 mărci ce pot fi urmărite de 167 de milioane de abonaţi din 108 ţări, cu programe disponibile în 24 de limbi. În România, Discovery se apropie