H&M (Hennes&Mauritz), unul dintre cei mai importanţi retailer de vestimentaţie din lume va deschide primul magazin din România în primăvara anului viitor la Bucureşti, se arată într-un raport prezentat astăzi de companie.
„Croaţia şi România vor deveni noi pieţe în portofoliul H&M, cu inaugurări la Zagreb şi Bucureşti în primăvara lui 2011", se spune în raport.
H&M este unul dintre cei mai populari retaileri de îmbrăcăminte din lume, cu afaceri anuale de 10 miliarde de euro. Este renumit datorită numărul foarte mare de articole vestimentare moderne, la preţuri foarte accesibile şi destinate tuturor categoriilor de vârstă.
Firma de consultanţă imobiliară Cushman&Wakefield negociază aducerea H&M în centrul comercial ParkLake Plaza, care urmează să fie dezvoltat pe locul fostei baze sportive „Spartac" din Parcul IOR din cartierul Titan din Bucureşti. „Negociem aducerea H&M în proiectul ParkLake. Le-a plăcut proiectul, dar nu am semnat încă nimic cu ei, dar la nivelul unei astfel de companii nu se aruncă cu vorbe", a declarat directorul general al Cushman&Wakefield, Răzvan Gheorghe, citat de Mediafax.
Despre intrarea H&M pe piaţa românească s-a scris de mai multe ori în presa centrală, iar în acest an s-a vorbit inclusiv de negocieri avansate între reprezentanţii retailerului suedez şi Anchor Grup, proprietarul centrelor comerciale Bucureşti Mall şi Plaza România.
În ţara noastră sunt deja prezente nume celebre de magazine precum Morgan, Mango, Zara, Deichman sau C&A.
În primul semestru al acestui an, vânzările H&M au crescut cu 3,9%, la 51,88 miliarde coroane suedeze (5,4 miliarde euro), de la 49,83 miliarde coroane în perioada similarã a anului trecut. Profitul net al companiei a urcat cu 32,2%, de la 6,77 miliarde coroane la 8,95 miliarde coroane (939,3 milioane euro), se aratã în raportul prezentat joi de retailer