DEZAVANTAJ. Onoriu are in acest sezon o masina mai slaba decat a rivalului sau direct, Lucien Hora, care conduce un monopost Lola F3000 GHINION. Din cauza unor probleme tehnice pe care le-a avut la bolidul sau, Onoriu nu l-a mai putut lua copilot pe Marin Petrache PecheaEtapa de la Brasov din Campionatul National de Viteza in Coasta a evidentiat concurenta acerba care se va da pentru titlu intre Daniel Onoriu, Lucien Hora si fratii Dumitrescu.
Onoriu, campionul in exercitiu, a avut mari probleme in cursa cu masina lui, care a parut a nu face fata celor ale rivalilor: "In lupta cu monoposturile imi e greu sa lupt cu masina in configuratia actuala. Eu am un Mitsubishi EVO 5, usurata de la 1.500 la 1.000 de kilograme. I-am facut foarte multe modificari ca sa devina o masina puternica, dar adversarii mei lupta cu Mitsubishi EVO 9 sau cu monoposturi de formula, care sunt cu mult in fata a ceea ce am eu. Din cauza pro-blemelor cu masina nu am putut efectua cele 10 urcari obligatorii pentru a-mi putea lua un copilot de protocol si astfel am ratat sansa de a conduce alaturi de celebrul saxofonist Marin Petrache Pechea. Logica nu-mi da sanse prea mari in campionat, e ca si cum m-as lupta cu monstrii, dar eu, daca nu ma duc pentru locul I, mai bine stau acasa", spune Onoriu. Pilotul bucurestean a atins apoi un subiect delicat, cel al sponsorilor din motorsport. "Nu am gasit sustinere financiara nici inainte de a fi campion, nici acum. Am ajuns la concluzia ca pentru a avea sponsori trebuie sa ai foarte multe relatii sau sa fii presedinte de partid, ministru. Nu e suficient sa ai rezultate. Sunt foarte multi prieteni de-ai mei, piloti valorosi, care merg pe datorie sau stau acasa. In strainatate nu te intreaba nimeni cu cine esti ruda, ce ii dai inapoi sau ce trafic de influenta poti sa faci ca sa te sponsorizeze. Claudiu David, spre exemplu, odata ajuns in America a treb