Producătorul german de componente auto Draxlmaier a demarat un program de automatizare a fabricilor locale, în România urmând să fie produse elemente componente pentru automobile cu motorizări hibride. Draxlmaier livrează din fabricile din Hunedoara, Satu Mare, Timişoara şi Piteşti componente pentru Audi, BMW, Mercedes şi Porsche, pentru care fabrică cablajele noii limuzine Panamera. "La Hunedoara facem deja pregătiri pentru produse care vor echipa maşini hibride VW, care nu sunt încă pe piaţă", a declarat Ferdinand Zilcher, administratorul Draxlmaier România. Prima fabrică Draxlmaier a fost construită în 1993 la Piteşti.
Pentru implementarea noilor tehnologii Draxlmaier a investit în ultimii doi ani 24 mil. euro şi va continua în 2010 cu fonduri suplimentare de 8 mil. euro. Automatizarea fabricilor şi reducerea generală a activităţii industriei auto au determinat şi reducerea numărului de angajaţi astfel încât în ultimii trei ani şi-a înjumătăţit efectivul, la 9.800 de oameni. În 2010 Draxlmaier estimează afaceri de 111 mil. euro, în scădere cu 7,5% faţă de 2009.
Producătorul german de componente auto Draxlmaier a demarat un program de automatizare a fabricilor locale, în România urmând să fie produse elemente componente pentru automobile cu motorizări hibride. Draxlmaier livrează din fabricile din Hunedoara, Satu Mare, Timişoara şi Piteşti componente pentru Audi, BMW, Mercedes şi Porsche, pentru care fabrică cablajele noii limuzine Panamera. "La Hunedoara facem deja pregătiri pentru produse care vor echipa maşini hibride VW, care nu sunt încă pe piaţă", a declarat Ferdinand Zilcher, administratorul Draxlmaier România. Prima fabrică Draxlmaier a fost construită în 1993 la Piteşti.
Pentru implementarea noilor tehnologii Draxlmaier a investit în ultimii doi ani 24 mil. euro şi va continua în 2010 cu fonduri suplimentare de 8 mil. euro. Automatizare