Un orădean reclamă faptul că angajaţii unui service nu vor să-i vândă o cheie pentru maşină fără un dispozitiv care costă de trei ori mai mult. Sursa: ARHIVA EVZ
Acum o lună şi jumătate, un orădean a pierdut cheia automată de la maşina Dacia Solenza, aşa că a mers la un service pentru a lua una nouă.
Angajaţii de la Auto Bara & Co (dealer autorizat Dacia-Nissan-Renault) nu i-au oferit însă cheie nouă, motivând că ea poate fi dată doar cu o cutia decodoare, ceea ce prespune un cost mult mai mare.
De cealaltă parte, reprezentanţii service-ului spun că nu pot vinde cheia fără cutia decodoare din motive de securitate.
Cheia costă 280 de lei, cutia decodoare 900 de lei
„După ce am pierdut cheia maşinii, m-am dus la service-ul Auto Bara&Co să cumpăr o cheie automată. Mi s-a spus că o cheie ar costa 280 de lei, dar că nu pot să o cumpăr fără cutia decodoare care costa de trei ori mai mult decât produsul de care am eu nevoie (900 de lei)”, afirmă cu indignare orădeanul.
Tot în acea zi, bărbatul a revenit la service. „Un alt angajat mi-a spus că are un set de chei pentru modelul maşinii mele, care poate să mi-l vândă fără cutia decodoare.
S-a dus după acestea, dar s-a întors fără ele, spunându-mi că nu au maşinăria care le-ar fi permis să adapteze cheia la cutia de decodare”, povesteşte cu amărăciune Adel Niculae.
Bărbatul a făcut plângere şi la constructor (Dacia), însă fără niciun rezultat. „Am primit acelaşi răspuns: «Nu vă putem vinde cheia fără cutia decodoare». Am refuzat să plătesc un produs de care nu am nevoie”, spune el.
„Fiecare constructor îşi face propriile reguli de siguranţă”
Ioana Onciu, reprezentanta Departamentului de marketing a service-ului Auto Bara&Co, ne-a declarat că fiecare constructor îşi face propriile reguli de siguranţă.