Dan Grigore Adamescu, unul dintre cei mai puternici şi discreţi antreprenori, scoate la lumină tainele imperiului său. Dacă despre omul de afaceri Dan Adamescu strategia de business vorbeşte de la sine, despre omul Adamescu informaţiile se pierd într-o ceaţă densă. Ce are de spus chiar el?
Întâlnirile sale cu presa aproape că nu există. Toate articolele construite în ultimii ani în jurul imperiului său economic, dar şi al personalităţii sale, au fost lipsite chiar de personajul principal, iar cele câteva fotografii făcute publice sunt singurele care i-au promovat o imagine concretă. Altfel, afaceristul Dan Grigore Adamescu ar fi intrat, fără doar şi poate, în categoria ermetică a „miliardarilor fără chip". Un miliardar cvasianonim şi o apariţie fantomatică. Lupul singuratic. Iată de ce, în ziua interviului cu Forbes România, orice schimbare în programul lui Dan Grigore Adamescu nu ar fi fost o surpriză. Totuşi, cu un sfert de oră înainte de întâlnire, miliardarul coboară din Maybach-ul negru în faţa clădirii City Business Center din Bucureşti.
Sosirea rămâne extrem de discretă pentru oamenii locului: alura atletică şi impunătoare a businessmanului nu mai reprezintă o curiozitate. Explicaţia autoexilării mediatice din ultimul timp nu întârzie. „Oamenii de afaceri fac afaceri, nu pierd vremea cu declaraţii", explică el. Nu încape îndoială: Adamescu este un afacerist extrem de ocupat, prins între domenii de activitate sensibile de la începutul crizei financiare. Numele lui este legat de Baumeister şi Mega Construct când vine vorba de construcţii şi sectorul energetic, de Unirea Shopping Center, City Business Center, Modern Business Center când ajungem la imobiliare, de Astra (asigurări), de Rex, InterContinental şi Pullman (sectorul hotelier), de România Liberă (media) şi de MegaVision şi Flamingo (retail cu electrocasnice). Dar ce înseamnă numele Adamescu în