Marca Dacia s-a clasat pe locul al doilea într-un studiu al satisfacţiei posesorilor de vehicule din Germania realizat de JD Power şi revista germană Auto Test. Marca românească a obţinut un punctaj de 836 de puncte din 1.000, la egalitate cu BMW. Dacia Logan s-a poziţionat pe locul al doilea în clasamentul modelelor de clasă mică.
Compania de cercetare a pieţei JD Power a măsurat nivelul de satisfacţie a clienţilor în funcţie de patru criterii-cheie: atractivitatea vehiculului (performanţă, design, confort); calitate şi fiabilitate; costuri de întreţinere (consum, poliţe de asigurare, costuri de reparaţii) şi calitatea serviciilor reparatorilor agreaţi.
Studiul a fost realizat în perioada ianuarie-martie 2010, pe baza a 16 330 de interviuri online cu clienţi care au deţinut un vehicul timp de aproximativ 2 ani. Au fost evaluate modelele a 25 de mărci, acoperind toate clasele auto.
Dacia a intrat pentru prima dată în studiul JD Power în anul 2009, obţinând poziţia 13 din 27. Rezultatele înregistrate anul acesta demonstrează că marca românească a avut cel mai mare ritm de creştere în raport cu ceilalţi constructori.
Această performanţă a fost rezultatul planului Renault în domeniul calităţii, ale cărui măsuri au fost aplicate şi pe platforma industrială de la Mioveni. De la momentul lansării sale pe piaţa germană în anul 2005, Dacia a vândut 150 000 de vehicule în Germania până la sfârşitul lunii mai 2010.