Chiar dacă în industria auto se poartă, în ultima vreme, verdele, constructorii nu uită că piața din Statele Unite ale Amercii apreciază încă mașinile foarte mari și extrem de puternice. Sursa: INFINITISursa: MERCEDES-BENZSursa: CADILLACSursa: ALPINASursa: SUBARU
1 /.
Dinozaurii n-au murit. Ei trăiesc încă în Statele Unite ale Amercii.
Este vorba, desigur, de creaturile uriașe cu patru roți și motoare infernale, teleportate, parcă, din alte timpuri și care, chiar dacă mai anevoios ca odinioară, se înmulțesc în continuare pe propriul Tărâm al făgăduinței.
Am remarcat această realitate la actuala ediție a Salonului Auto de la New York, în plină desfășurare la Jacob Javits Convention Center de pe Eleventh Avenue.
Chiar dacă în industria auto se poartă, în ultima vreme, ”verdele”, constructorii nu uită că piața din Statele Unite ale Amercii apreciază încă mașinile foarte mari și extrem de puternice.
Cei care ar putea fi speriați sau iritați de acest lucru să stea, totuși, liniștiți. Trendul ecologist a căpătat o prea mare anvergură pentru a putea fi tulburat de apariția câtorva modele aparent anacronice.
Infiniti QX56
Fie criza cât de mare, un SUV Infiniti FX (destul de măricel și el) nu-i suficient de încăpător pentru clientul american. Așa că marca de lux deținută de Nissan a pregătit noua generație (a treia) a colosului QX.
Monstrul mecanic, care are 5,14 metri lungime și o greutate de 2,75 tone, este, în fapt, un banal Nissan Patrol – de nouă generație și el – mai lustruit.
Infiniti ar putea susține că a lansat nu model mai rezonabil decât cel pe care l-a înlocuit, întrucât vechea generație era chiar mai mare: 5,25 metri – lungime, 2,01 metri – lățime!
Asta numai până când aflăm că noul QX cântărește cu 245 de kilograme mai mult și ascunde sub capotă tot un