Cele 70 de milioane de euro investite în modernizarea Aeroportului Sibiu reprezintă cea mai mare investiție publică locală din ultimii 20 de ani din județul Sibiu. Cu toate acestea, la recepția finală a aeroportului, efectuată la doi ani de la terminarea lucrărilor, au ieșit la iveală cinci pagini cu nereguli. Pentru analiza temeinică a acestora, procedura de recepție a lucrărilor a început încă din septembrie anul trecut și nu s-a terminat nici până acum. Sursa: Traian DeleanuSursa: Traian Deleanu
1 /.
Una din cele mai grave și evidente nereguli de la noul aeroport sibian sunt fisurile din pardosea, din peretele aflat în spatele birourilor de check-in și din plafonul care desparte parterul de etaj, care, pe viitor, pot afectara întreaga clădire a terminalului sibian.
„Nu prea întâlneşti des astfel de situaţii, precum cea de la terminalul din Sibiu. Toate grinzile sunt fisurate şi, mai ales, pe mijloc. Trebuie făcută o consolidare, pentru că e cunoscut faptul că atunci când betonul cedează, poate ceda de tot”, spune Viorel Popescu, din partea societății Micromov, firmă angajată de conducerea aeroportului sibian pentru a expertiza fisurile apărute în terminal.
Una din cele mai neliniștitoare și evidente nereguli de la noul aeroport sibian sunt fisurile din pardosea, din peretele aflat în spatele birourilor de check-in și din plafonul care desparte parterul de etaj, care, pe viitor, pot afectara întreaga clădire a terminalului sibian.
„Nu prea întâlneşti des astfel de situaţii, precum cea de la terminalul din Sibiu. Toate grinzile sunt fisurate şi, mai ales, pe mijloc. Trebuie făcută o consolidare, pentru că e cunoscut faptul că atunci când betonul cedează, poate ceda de tot”, spune Viorel Popescu, din partea societății Micromov, firmă angajată de conducerea aeroportului sibian pentru a expertiza fisurile apărute în terminal.
Consiliul ju