Mai mulţi bucureşteni susţin că au fost păcăliţi de o firmă care vinde uşi. Cu toate că au plătit avans, nu primesc produsele şi nici nu li se înapoiază banii.
După ce au plătit sume importante ca avans pentru mai multe uși comandate de la firma Pro Fashion International, mai mulți bucureșteni reclamă că de luni de zile nu li se livrează nici ușile și nici nu li se restituie banii. Reprezentanții organizațiilor pentru protecția consumatorilor spun că cei păgubiți pot cere rezilierea contractelor, recuperarea banilor în instanță, dar și daune.
Pagubă cuprinsă între 600 și 800 de lei
Gheorghe Crețu are 35 de ani și este una dintre „victime”. În urmă cu șase luni a comandat două uși de interior. Prima i-a fost livrată cu o parte lipsă, iar cea de-a doua nu a primit-o nici până în ziua de astăzi, chiar dacă a plătit un avans de 600 de lei.
„Prima comandă a fost livrată cu o întârziere de câteva săptămâni, iar livrarea a fost incompletă: ușa nu are rama exterioară (pervazul). Înțelegerea a fost că ne vor aduce piesa lipsă odată cu cea de-a doua ușă. Însă al doilea produs nu a fost livrat nici până astăzi, cu toate că în contract este menționat că livrarea se va face pe 9.12.2009”, povestește bucureșteanul, care a fost de nenumărate ori la sediul firmei încercând să obțină un termen în care se vor rezolva problemele.
„Întotdeauna am primit un termen care nu a fost respectat. La o lună de la depășirea termenului de comandă, am cerut să mi se restituie avansul. Mereu mi se spune să vin în altă zi”, spune el.
Dan este o altă victimă a aceleiași firme: „Am comandat două uși de la Pro Fashion International și am plătit un avans de 800 de lei. Trebuia să primesc acasă ușile acum patru luni și ceva. Nu numai că nu le-am primit, dar refuză și să-mi dea banii înapoi. Nu spun că nu mi-i dă, dar mă cheamă mereu în