La doar 20 de ani era manager zonal la o importantă companie multinaţională, gestionând activitatea a zeci de subordonaţi. Principiul după care se ghidează este deschiderea faţă de oameni.
Şi-a început cariera în publicitate pe când avea 18 ani. A progresat rapid, pentru că reuşea cu uşurinţă să pună în practică informaţiile acumulate la traininguri. Astfel, la 20 de ani era deja manager pe mai multe judeţe din sudul şi vestul ţării la o multinaţională. Nu a fost uşor. „În spatele imaginii pe care o are un manager se află multă muncă şi disciplină. Ajung să îşi construiască o carieră ca lider doar cei care sunt dedicaţi meseriei şi ştiu să relaţioneze“, explică tânăra.
Ulterior i s-a oferit un stagiu de şase luni la Londra. Când a revenit în ţară i s-a propus funcţia de trainer pe ţară. A renunţat însă în favoarea unui post de purtător de cuvânt, pe care l-a ocupat după un concurs.
În prezent Mădălina Piţigoi este consultant în cadrul Prefecturii Dolj, cu atribuţii de purtător de cuvânt. Spune că nu a apucat să intre foarte bine în postura de purtător de cuvânt pentru că în cele şase luni de când activează pe această funcţie nu a apucat să facă declaraţii live, pentru televiziune, de exemplu.
„Adevărul este că mi-ar plăcea să fac asemenea declaraţii live doar dacă mă aflu la faţa locului. Nu prea mi se pare tocmai la locul său să dai o declaraţie care nu îţi aparţine. De obicei se practică acest lucru. Adică ţi se dă materialul, iar tu, ca şi purtător de cuvânt, îl transmiţi mai departe jurnaliştilor“, a mai spus Mădălina Piţigoi.
Tânăra spune că de obicei se consultă cu colega sa, Ana Maria Buşoi, care este consilier, şi împreună întocmesc comunicatele de presă. Recunoaşte că la început a avut parte şi de unele mustrări din partea superiorilor, dar că au fost remarci constructive de care a ţinut cont. Spune că i-a fost g