Digitalul face divertismentul mai complicat, considera actorul american de comedie Ben Stiller. Cu toate astea, protagonistul din Zoolander a lansat o divizie digitala a casei sale de productie si lucreaza la un nou proiect impreuna cu Yahoo.
Prezenta lui Ben Stiller la festivalul de publicitate Cannes Lions i-a atras in numar mare pe publicitarii veniti pe Riviera Franceza. Amfiteatrul din Palais des Festivals care gazduieste seminariile a fost neincapator, fiind nevoie de doua sali suplimentare. Dupa ce a glumit atat pe seama publicitarilor (“Intotdeauna mi-am dorit sa ajung la festivalul de film de la Cannes”), cat si a celor de la Yahoo (“Nu stiam ce-i cu toate chestiile mov din camera mea”), Stiller a anuntat proiectul la care lucreaza impreuna cu Yahoo: o serie de filmulete ai caror protagonisti sunt parintii actorului.
Domnul si doamna Stiller au peste 80 de ani, au fost la randul lor comedianti si vor aparea in productii online de cate 5 minute, unde vor comenta evenimentele la zi. Formatul show-ului este potrivit pentru online, crede Ben Stiller, iar tematica episoadelor le va permite internautilor sa relationeze usor cu proiectul.
Actorul a recunoscut ca inca incearca sa inteleaga cum interactioneaza Internetul cu divertismentul. Casa sa de productie, Red Hour Films, are o divizie de divertisment digital. Cu toate astea, Ben Stiller spune ca digitalul complica lucrurile atunci cand vine vorba de divertisment, prin prisma interactiunii directe cu consumatorul. “Prea mult du-te-vino atunci cand spui povesti nu e un lucru atat de bun. Oamenii vor sa fie distrati”.
Internetul poate fi insa o optiune pentru producatorii tineri de film, care nu dispun de bugete.
Stiller pregateste o continuare a filmului Zoolander, pentru care va produce formate scurte pentru Internet si clipuri de promovare a jocului omonim. Actorul se implica personal