- Economic - nr. 578 / 24 Iunie, 2010 Daca pana acum bancile se multumeau sa-i cheme pe clienti la ghisee, pentru a-si restructura creditele, prin invitatii trimise prin posta, unii bancheri vor acum sa ii contacteze direct, la telefon. Strategia, anuntata de UniCredit Tiriac Bank, de exemplu, este destinata doar clientilor bugetari, 50.000 la numar, care ar urma sa fie invitati telefonic sa vina la ghiseele bancii pentru a-si restructura creditele, astfel incat sa isi poata plati ratele si dupa taierea cu 25% a salariilor, masura anuntata de Guvern care ar urma sa fie aplicata incepand de luna viitoare. "Considerand conditiile actuale si masurile luate (de ajustare a cheltuielilor bugetare), care sunt foarte importante si necesare, noi vrem sa contactam clientii bugetari cu scopul de a le oferi solutii pentru a-i ajuta in contextul diminuarii veniturilor!", a declarat Zoltan Major, vicepresedintele diviziei de retail a bancii. El a precizat ca banca pe care o reprezinta are o jumatate de milion de clienti persoane fizice si IMM, dintre care 10%, 50.000, sunt angajati la stat. "Speram ca bugetarii vor putea sa isi plateasca ratele, dar clientii vor decide daca vor sa beneficieze de masuri de restructurare. Nu asteptam sa vedem intarzieri la plata, ci mergem la ei", a adaugat Major. L.P. - Economic - nr. 578 / 24 Iunie, 2010 Daca pana acum bancile se multumeau sa-i cheme pe clienti la ghisee, pentru a-si restructura creditele, prin invitatii trimise prin posta, unii bancheri vor acum sa ii contacteze direct, la telefon. Strategia, anuntata de UniCredit Tiriac Bank, de exemplu, este destinata doar clientilor bugetari, 50.000 la numar, care ar urma sa fie invitati telefonic sa vina la ghiseele bancii pentru a-si restructura creditele, astfel incat sa isi poata plati ratele si dupa taierea cu 25% a salariilor, masura anuntata de Guvern care ar urma sa fie aplica