Yorgos Ioannidis a venit la conducerea Romtelecom la începutul lui 2007, preluând poziţia de director general deţinută anterior de americanul James Hubley, într-o perioadă tensionată pentru companie.
Rezultatele financiare ale Romtelecom nu fuseseră strălucite în anul precedent - veniturile se diminuaseră cu 3,8% faţă de 2005, până la 895 de milioane de euro, în timp ce profitul net ajunsese la 55 de milioane de euro, în scădere cu 35% - iar odată cu plecarea lui Hubley au ales să demisioneze alţi cinci manageri din vârful companiei, lăsându-l pe Ioannidis cu ceva mai multe bătăi de cap decât reducerea fluctuaţiei numărului de clienţi şi stabilizarea operatorului.
Planul de bătaie l-a schiţat în doar trei luni, după ce a analizat din toate unghiurile piaţa, compania, serviciile şi magazinele, iar de atunci Romtelecom a bătut cale lungă. Expatul a schimbat radical percepţia învechită asupra companiei, devenită în adevăratul sens al cuvântului un furnizor de comunicaţii integrate în ultimii ani, a repoziţionat brandurile din portofoliu şi a traversat cu bine compania în criza care a lovit anul trecut inclusiv domeniul telecomunicaţiilor. Iar toate acestea s-au întâmplat în condiţiile în care Romtelecom a diminuat costurile şi a redus tarifele, mizând tot mai puternic pe serviciile de internet şi televiziune - dovadă sunt investiţiile în reţea din ultima perioadă, precum şi achiziţiile, prin intermediul NextGen, de furnizori de servicii de internet în vederea extinderii bazei de clienţi. Acum, pasul următor constă în alinierea companiei la modelul acţionarului Deutsche Telekom, operator care deţine în România, prin intermediul OTE, companiile Romtelecom şi Cosmote, primele semne fiind deja vizibile - oferte comune şi tarife preferenţiale între clienţii celor doi operatori.
Ioannidis este tehnician de formaţie, însă cunoaşte piaţa telecom probabil mai