Cesarom, producător de plăci ceramice din România, parte a grupului austriac Lasselsberger, are în plan investiţii totale de 1,5 milioane de euro până la finele acestui an, se arată într-un comunicat al cmpaniei. Vizează astfel modernizarea fabricii din Cluj, extinderea reţelei proprii de retail, dar şi intensificarea acţiunilor de marketing, în special în punctele de vânzare.
Cesarom va investi în acest an 1,3 milioane de euro în modernizarea fabricii şi extinderea centrului logistic de la Cluj, dar şi în promovarea colecţiilor actuale şi dezvoltarea de noi produse. Restul de 200.000 de euro din bugetul de investiţii este alocat pentru extinderea reţelei proprii de magazine specializate. "Triplarea numărului de distribuitori din ultimul an, deschiderea de noi magazine proprii şi debutul exporturilor au condus la nevoia stringentă de a investi în susţinerea creşterii producţiei", a declarat Eduard Măcărescu, directorul comercial al Cesarom.
Acesta a subliniat că în primele patru luni din 2010 fabrica din Cluj a produs cu 48% mai mult, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. "În acest moment în cadrul fabricii se lucrează la capacitatea maximă de 6,5 mil. mp pe an. Pentru unele secţii am decis mărirea numărului de ture şi extinderea programului de lucru, chiar şi în week-end. De asemenea, pentru a reuşi să facem faţă cererii am transformat o linie de producţie de gresie în linie de faianţă", a mai afirmat oficialul Cesarom. Producătorul are în plan pentru acest an şi extinderea reţelei proprii de magazine în ţară. Cesarom estimează pentru anul în curs un avans cu 10% al cifrei de afaceri la 38,5 milioane de euro, pe fondul unei scăderi valorice a pieţei cu aproximativ 10%.
Cesarom, producător de plăci ceramice din România, parte a grupului austriac Lasselsberger, are în plan investiţii totale de 1,5 milioane de euro până la finele acestui