Furnizorii de servicii TV, internet şi telefonie fixă continuă să le ofere gălăţenilor calitate slabă.
De la începutul anului şi până in prezent, la Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (OJPC) Galaţi au fost depuse peste 30 de reclamaţii din partea consumatorilor care se plâng de serviciile proaste ale „cabliştilor”, printre care se numără firmele UPC, RDS şi Romtelecom.
„Cele mai frecvente reclamaţii sunt legate de nefuncţionarea serviciiilor, de viteza mică a internetului, de perceperea taxei de reziliere anticipată, precum şi nerespectarea termenului de instalare a serviciilor.
Alte plângeri se referă introducerea unei taxe de mentenanţă (întreţinere), care nu era prevăzută în contract”, ne-a declarat directorul OJPC Galaţi, Aurel Panfile.
Asiguraţi fără voia lor
De asemenea, mai mulţi gălăţeni au acuzat Romtelecom că le-ar fi încheiat o poliţă de asigurare a casei fără a le solicita acordul.
„Împreună cu ultima factură de la Romtelecom am primit şi o asigurare a locuinţei, încheiată la ASTRA. Aceasta a fost făcută fără voia mea. Iniţial nu am ştiut despre ce este vorba. Ca s-o anulez, a trebuit să mă duc la un magazin Romtelecom şi să fac cerere în zece zile de la data primirii facturii, altfel se consideră că sunt de acord”, s-a plâns o reclamantă.
Aurel Panfile, directorul Protecţiei Consumatorilor Galaţi, spune că oferta Romtelecom poate fi considerată „practică incorectă”, conform Legii 363.