Retailerul francez de articole sportive Decathlon, deţinut de miliardarii Mulliez, a vândut îmbrăcăminte, biciclete, role şi alte echipamente sportive de circa 9,1 mil. euro în primul an de la intrarea pe piaţa locală, potrivit raportului financiar publicat la Registrul Comerţului, solicitat de ZF.
Asta înseamnă că încasările singurului magazin pe care îl deţin la nivel local au sărit de un milion de euro lunar, ţinând cont că deschiderea a avut loc la începutul lunii aprilie 2009 în Militari Shopping Center.
Fabrice Beschu, country managerul Decathlon România, s-a arătat, ca de fiecare dată, extrem de rezervat în acordarea de informaţii privind evoluţia companiei pe care o conduce, preferând să nu detalieze acest subiect.
Rezultatele retailerului arată apetitul consumatorului român pentru cumpărături, în ciuda unui an de criză financiară, fapt care stă la baza deciziei Decathlon de a extinde reţeaua de magazine la şase unităţi anul acesta.
Retailerul francez de articole sportive Decathlon, deţinut de miliardarii Mulliez, a vândut îmbrăcăminte, biciclete, role şi alte echipamente sportive de circa 9,1 mil. euro în primul an de la intrarea pe piaţa locală, potrivit raportului financiar publicat la Registrul Comerţului, solicitat de ZF.
Asta înseamnă că încasările singurului magazin pe care îl deţin la nivel local au sărit de un milion de euro lunar, ţinând cont că deschiderea a avut loc la începutul lunii aprilie 2009 în Militari Shopping Center.
Fabrice Beschu, country managerul Decathlon România, s-a arătat, ca de fiecare dată, extrem de rezervat în acordarea de informaţii privind evoluţia companiei pe care o conduce, preferând să nu detalieze acest subiect.
Rezultatele retailerului arată apetitul consumatorului român pentru cumpărături, în ciuda unui an de criză financiară, fapt care stă la baza deciziei Decathlon de a extind