Microsoft, cel mai mare producător de software din lume, a lansat noi funcţii pentru motorul său de căutare Bing, care le permite utilizatorilor să urmărească emisiuni TV, să se joace sau să asculte muzică pe site, ceea ce reprezintă un atac direct la adresa Google, principalul său rival, scrie presa internaţională. "Ideea e să stai numai pe Bing şi să nu fi nevoit să te duci pe alte site-uri, printre care Google, cel mai popular motor de căutare din lume", susţine Rob Enderle, analist la compania de cercetare Enderle Group. În ciuda investiţiilor mari ale Microsoft în Bing, motorul de căutare nu a avansat pe piaţa din SUA comparativ cu Google, relatează publicaţia Computerworld. În luna aprilie, Google a acoperit 71% din toate căutările din Statele Unite - un avans de 2% faţă de luna precedentă - comparativ cu 9,4% ale Bing.
Microsoft, cel mai mare producător de software din lume, a lansat noi funcţii pentru motorul său de căutare Bing, care le permite utilizatorilor să urmărească emisiuni TV, să se joace sau să asculte muzică pe site, ceea ce reprezintă un atac direct la adresa Google, principalul său rival, scrie presa internaţională. "Ideea e să stai numai pe Bing şi să nu fi nevoit să te duci pe alte site-uri, printre care Google, cel mai popular motor de căutare din lume", susţine Rob Enderle, analist la compania de cercetare Enderle Group. În ciuda investiţiilor mari ale Microsoft în Bing, motorul de căutare nu a avansat pe piaţa din SUA comparativ cu Google, relatează publicaţia Computerworld. În luna aprilie, Google a acoperit 71% din toate căutările din Statele Unite - un avans de 2% faţă de luna precedentă - comparativ cu 9,4% ale Bing.