Romcar Motors, primul dealer Ford din Capitală, parte a ŢiriacAuto, cu un business de peste 15 mil. euro la nivelul anului trecut potrivit calculelor ZF, şi-a extins activitatea în partea de sud a Bucureştiului, dar de această dată printr-un centru Hyundai. Este pentru prima dată în ultimii ani când un dealer preia sub acelaşi brand o altă marcă auto. În plus, în Bucureşti există deja dealerul Hyundai Motor.
"Noua locaţie corespunde intenţiilor de dezvoltare geografică ale reţelei naţionale ŢiriacAuto, acoperind sudul Capitalei, într-o zonă cu trafic comercial intens", a declarat Cristina Munteanu, directorul de comunicare al ŢiriacHoldings.
Pe de altă parte, Romcar Motors a înregistrat în 2008 afaceri de 48 mil. euro şi un profit net de 0,7 mil. euro potrivit datelor de pe Ministerul de Finanţe, Hyundai Motor, cu un business de 44 mil. euro, a înregistrat o pierdere netă de 0,7 mil. euro.
În prezent, Romcar Motors îşi desfăşoară activitatea în patru locaţii - un centru Ford în partea de nord a Capitalei, unde serviceul este autorizat şi pentru Mazda, un showroom Ford şi unul Hyundai în partea de sud, completate de un service autorizat pentru cele două mărci. Romcar este astfel cel mai mare reparator Ford din Bucureşti. Oficialii companiei nu au comunicat valoarea investiţiei din partea de sud a Capitalei în centrul Hyundai Mitsubishi, dar valoarea acesteia poate fi aproximată între 5 şi 7 mil. euro.
Vânzările Romcar Motors în 2009 au înregistrat un volum de 1.072 de unităţi Ford şi reprezintă peste 10% din totalul vânzărilor mărcii la nivel naţional.
"Principalul obiectiv al Romcar Motors pentru acest an îl reprezintă consolidarea imaginii sale de reprezentant al mărcii Hyundai la nivel local", a spus Munteanu.
ŢiriacAuto va implementa începând cu perioada curentă o nouă strategie de vânzări "pe teren", în condiţiile în car