În luna mai, magazinele Mihaelei Rădulescu au vândut doar 2.000 de produse pentru copii, după o investiţie de 1.100.000 de euro. Fără să dea cifre, "Zâna" se laudă că ea este în vârful vânzărilor. Sursa: CARREFOUR
După ce s-au întrecut în audienţe, în cărţi şi în tot felul de campanii, războiul celor mai mediatizate dive din România, Andreea Marin Bănică şi Mihaela Rădulescu (fostă şi Bănică) s-a mutat în faţa casei de marcat. Hainele pentru copii din colecţia "Violet" by Andreea Marin se vând ca pâinea caldă în Carrefour, pe când cele din magazinul Mihaelei, "Picioru’ Gras", nu aduc niciun euro profit vedetei.
Următoarul duel se va purta peste hotare, fiindcă ambele au luat decizia să-şi extindă magazinele în afara ţării. Momentan, Andreea încă analizează ofertele, pe când Mihaela are deja o destinaţie: Monaco.
Hainele de la "Picioru’ Gras", produse la Suceava
Mihaela a fost prima care a venit cu ideea hainelor pentru copii, în iulie 2009. "Sunt simple, fără ornamente de prostgust, fără înscrisuri penibile", a spus Mihaela. Preţurile pleacă de la 30 de lei - saboţi din plastic - şi ajung până la 300 de lei pentru un palton.
Dacă Elan Schwartzenberg, fostul soţ al Mihaelei şi acţionar cu 51%, se ocupă de cifre, aportul Mihaelei este la creaţie, execuţie şi marketing, împreună cu două colege, Magda şi Roxana. "Apoi sunt femeile care muncesc la fabrică. Mă bucur că le putem plăti salariul la timp şi le putem transmite încrederea că nu-şi vor pierde slujba", a mai adăugat vedeta.
Alege şi comandă materialele pentru sezonul următor cu Magda, execută tiparele, scoate câteva modele-test cu care îmbracă copiii, iar apoi decide colecţia finală. Până în prezent, în cele şapte magazine "Picioru’ Gras" s-au făcut investiţii de 1.100.000 euro, dar nu au scos nici măcar un euro profit. "Din păcate, încă suntem