Am mers relaxat, ii mai vazusem de 2 ori si tot la Bucuresti. De atata relaxare ce am avut, am ratat si putin din inceput. Mi-a placut teribil sa vad Sala Palatului plina ochi. Nu stiu de ce, dar am avut un imens sentiment de satisfactie. Cei trei Gotanei, erau pe scena, in deja celebrele costume, purtate cu vesta si palarie. De data asta am avut partea ce cel mai minimalist concert Gotan. Fara cvartet de coarde, fara dansatori, astea facandu-ma sa ridic sceptic dintr-o spranceana si sa zic… hmmm.
Ce a urmat de scena nu m-a dezamagit nici macar pret de o secunda. Muzica a sunat extrem de inchegat iar tangoul, dovedeste ca n-are moarte. Normal ca au cantat mai mult de pe 3.0 dar am ascultat si piesele de pe miticul La Revancha Del Tango (unul dintre albumele cult ale ultimilor 25 de ani si totodata un soc cultural realmente) sau de pe Lunatico.
Am asteptat Diferente si ea a venit. Am gasit-o la fel de sexuala iar acum cuvintele nu ma ajuta deloc sa exprim ce-mi inspira ea, ori de cate ori o ascult. Cred ca e o piesa care te domina, e un soi de sclavie acceptata pentru 5 minute, in care tensiunea este intr-o continua crestere, savant dozata.
La bis sala a reactionat superb si la intoarcere am ascultat o varianata de Santa Maria (Del Buen Ayre) inceputa cu Ciuleandra Mariei Tanase.
“Hay milonga de amor/Hay temblor de gotán” m-au dus cu gandul la Ion Barbu si Uvedenrode…
Încorporata pofta,
Uite o fata:
Luneca o data,
Luneca de doua
Ori pâna la noua,
Pâna o-nfasori
În fiori usori,
Pâna-o torci în zale
Gasteropodale;
Pâna când, în lente
Antene atente
O cobori:
Pendular de-încet
Inutil pachet,
Sub timp
Sub mode
În Uvedenrode
Asculta mai multe audio Muzica Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
Am mers relaxat, ii mai vazusem