Orange România, în parteneriat cu Metrorex, lansează primul sistem de plată prin telefonul mobil al unui serviciu de transport în comun din România, arată un comunicat al operatorului de telefonie.
Astfel, clienţii Orange, pot solicita biletul printr-un mesaj scris la un număr scurt, apoi să scaneze, la dispozitivul special instalat în staţiile participante în acest program pilot, codul de bare pe care îl primesc pe telefon printr-un mesaj multimedia.
În prezent, accesul pe baza codului de bare de pe telefonul mobil este disponibil în 6 staţii de metrou, unele dintre cele mai intens circulate de către tineri: Politehnica, Petrache Poenaru, Grozăveşti, Piaţa Victoriei, Universitate şi Timpuri Noi.
Pentru a solicita un bilet de o călătorie cu metroul, clienţii Orange trebuie să trimită mesajul scris la numărul 801 (tarif 0,36 euro), pentru două călătorii la 802 (tarif 0,63 euro), iar pentru 10 călătorii incluse - la numărul 810 (tarif 1,83 euro).
Gabriela Voinea, Senior Product Manager Orange România, a declarat: "În prezent, oferim în exclusivitate clienţilor noştri şi alte soluţii de plăţi cu mobilul pentru servicii de interes public, printre care parcarea auto în Timişoara şi Oradea, cât şi în afara ţării, în staţiunea Albena şi în oraşul Ruse din Bulgaria."
C.P. Orange România, în parteneriat cu Metrorex, lansează primul sistem de plată prin telefonul mobil al unui serviciu de transport în comun din România, arată un comunicat al operatorului de telefonie.
Astfel, clienţii Orange, pot solicita biletul printr-un mesaj scris la un număr scurt, apoi să scaneze, la dispozitivul special instalat în staţiile participante în acest program pilot, codul de bare pe care îl primesc pe telefon printr-un mesaj multimedia.
În prezent, accesul pe baza codului de bare de pe telefonul mobil este disponibil în 6 staţii de metrou, unele