Toate paturile, aparatura medicală, mobilierul, dar şi terenurile care aparţin Spitalului „Aurel Tulbure“ vor fi numărate, măsurate şi inventariate în aceste zile. Asta pentru că Primăria Făgăraş va prelua în subordinea sa instituţia, începând cu data de 1 iulie. În acest sens s-a format o comisie formată din angajaţi ai Primăriei care se va ocupa strict de această problemă.
Spitalul „Aurel Tulbure“ va intra în subordinea Primăriei Făgăraş de la 1 iulie. În principal, asta înseamnă că toate cheltuielile la utilităţi, dar şi reparaţiile pe care instituţia medicală le necesită, vor fi suportate de către administraţia locală. Pentru ca totul să fie preluat în ordine, a fost formată o comisie care, în aceste zile, va inventaria absolut toate bunurile mobile şi imobile pa care le deţine spitalul la momentul actual. Din comisie fac parte angajaţi ai Direcţiei Economice din cadrul Primăriei Făgăraş.
„Am constituit o comisie care să se ocupe de inventarierea întregului patrimoniu al Spitalului „Aurel Tulbure“, de la clădiri până la terenuri şi de la aparatură medicală până la mobilier, astfel încât la sfârşitul lunii, Consiliul Local Făgăraş să fie în măsură să adopte hotărârea privind preluarea în subordine a instituţiei spitaliceşti“, a spus primarul municipiului Făgăraş, Sorin Mănduc.
În urma inventarului, se va face un protocol de predare-primire ce va intra pe ordinea de zi a Consiliului Local spre a fi aprobat de către aleşi şi care va fi semnat ulterior. În urma aprobării protocolului, începând din luna iulie, Primăria va prelua administrarea instituţiei medicale, urmând să găsească soluţii de eficientizare a cheltuielilor.
„Va trebui să ne gândim la soluţii de eficientizare a întregii activităţi. Vrem să diminuăm toate cheltuielile privind utilităţile, dar să păstrăm la acelaşi nivel serviciile medicale pe care spitalul le-a oferit până în pr