Lantul de supermarketuri de origine franceza, Carrefour S.A, a inceput sa reduca numarul de produse pe care le vinde, cu scopul de a simplifica modalitatea de cumparare si pentru a-si majora vanzarile.
Carrefour, al doilea cel mai mare lant de magazine dupa lantul american Wal-Mart Stores Inc., este in mijlocul procesului de a limita selectia de produse pe care le vinde in magazinele din Franta, potrivit directorului executiv Lars Olofsson, citat de wsj.com.
Lars Olofsson a participat la forumul industrial din Londra saptamana trecuta. Acesta a refuzat sa precizeze ce procent din produse a fost eliminat de pe rafturi pana acum.
In februarie acesta a declarat ca vrea sa taie 15% din produsele alimentare din toata lumea din magazinele Carrefour.
Lantul de supermarketuri de origine franceza, Carrefour S.A, a inceput sa reduca numarul de produse pe care le vinde, cu scopul de a simplifica modalitatea de cumparare si pentru a-si majora vanzarile.
Carrefour, al doilea cel mai mare lant de magazine dupa lantul american Wal-Mart Stores Inc., este in mijlocul procesului de a limita selectia de produse pe care le vinde in magazinele din Franta, potrivit directorului executiv Lars Olofsson, citat de wsj.com.
Lars Olofsson a participat la forumul industrial din Londra saptamana trecuta. Acesta a refuzat sa precizeze ce procent din produse a fost eliminat de pe rafturi pana acum.
In februarie acesta a declarat ca vrea sa taie 15% din produsele alimentare din toata lumea din magazinele Carrefour.