Instituţia are, de săptămâna trecută, un program de relaţii cu publicul care nu depăşeşte două ore pe zi. Cetăţenii care au nevoie de semnarea sau ştampilarea unui act la unul dintre birourile din Primăria Cluj-Napoca trebuie să respecte un program restrictiv.
Nu mai puteţi intra oricând în Primăria municipiului Cluj-Napoca. Instituţia are, de săptămâna trecută, propriul orar „de funcţionare”, respectiv orele între care funcţionarii publici au voie să le rezolve problemele clujenilor. Această strategie nu s-a mai folosit din vremea fostului primar Gheorghe Funar.
Reprezentanţii municipalităţii susţin că motivul pentru care instituţia are nevoie de un astfel de orar pentru relaţiile cu publicul este de a creşte randamentul angajaţilor.
Coadă la... informaţii
La uşa Primăriei se formează zilnic cozi de nemulţumiţi, care acuză că nu îşi permit să plece de la serviciu pentru a-şi rezolva problemele între orele stabilite. Astfel, în zilele de luni, marţi şi miercuri, clujenii pot intra în instituţie între orele 13.30 şi 15.30, joi între orele 14.30 şi 16.30, iar vineri între 11.00 şi 13.00.
„E inacceptabil ce se întâmplă. E ca pe vremea lui Funar. Ei nu se gândesc că noi nu putem lipsi de la serviciu pentru a veni la Primărie. Bine că eu pot sta la birou de la 8.00 la 18.00 pentru a rezolva problemele oamenilor, iar funcţionarii publici nu pot. Pe vremea lui Boc veneai oricând şi te ajutau cu plăcere”, a acuzat notarul Dorina Mureşan, care a aşteptat în faţa uşii de la intrare o jumătate de oră pentru ca cineva să coboare şi să îi ştampileze mai multe acte, deoarece portarul nu o lăsa să intre.
„Personal, încerc să-mi fac programul după nevoile oamenilor. Şi Primăria ar trebui să facă asta, să fie în slujba cetăţeanului şi să îi rezolve problemele pe loc. Nu ar trebui să existe un orar, ci să ne fie uşa deschisă tot timpul”, a afirmat ac