Muzeul Naţional de Artă din Cluj-Napoca prezintă publicului vizitator câteva file de istorie a unui fenomen considerat inovator în secolul XX, publicitatea. Expoziţia propune publicului clujean 48 de afişe şi 34 de simboluri publicitare folosite de Lucian Bernhard la începutul secolului al XX-lea. În plus, va fi expusă o impresionantă colecţie de afişe realizate pe email, litografii originale prezentate în suplimente ale ziarelor epocii, materiale tipărite în serie, ambalaje, etichete, obiecte folosite în construirea reclamelor, grafică oficială, probe de tipar, design de carte, design de ziar şi anunţuri publicitare. „Bernhard creează un afiş cu o siguranţă nemaiîntâlnită, naturală, după cum i-o cer condiţiile de bază ale impactului. Şi o foaie mică trebuie să atragă atenţia de la distanţă", spunea Fritz Blum, un contemporan al lui Lucian Bernhard. Expoziţia va putea fi vizionată până pe 2 iulie, iar publicul vizitator va avea ocazia să urmărească lucrările unuia dintre cei mai mari graficieni şi designeri de publicitate ¬germani de la începutul secolului XX.
Muzeul Naţional de Artă din Cluj-Napoca prezintă publicului vizitator câteva file de istorie a unui fenomen considerat inovator în secolul XX, publicitatea. Expoziţia propune publicului clujean 48 de afişe şi 34 de simboluri publicitare folosite de Lucian Bernhard la începutul secolului al XX-lea. În plus, va fi expusă o impresionantă colecţie de afişe realizate pe email, litografii originale prezentate în suplimente ale ziarelor epocii, materiale tipărite în serie, ambalaje, etichete, obiecte folosite în construirea reclamelor, grafică oficială, probe de tipar, design de carte, design de ziar şi anunţuri publicitare. „Bernhard creează un afiş cu o siguranţă nemaiîntâlnită, naturală, după cum i-o cer condiţiile de bază ale impactului. Şi o foaie mică trebuie să atragă atenţia de la dis