Vânzările Research In Motion (RIM), producătorul canadian al terminalelor BlackBerry, au crescut cu 24% în primul trimestru fiscal încheiat la 29 mai, la 4,24 miliarde de dolari, sub estimările analiştilor însă, de 4,35 miliarde de dolari, în contextul competiţiei cu Apple, care săptămâna trecută a lansat cea mai recentă variantă a iPhone, relatează Bloomberg. Compania canadiană a anunţat că a vândut 11,2 milioane de terminale BlackBerry. Rezultatele sub aşteptări pun în discuţie capacitatea companiei de a se menţine pe o piaţă a telefoanelor mobile unde concurenţa e din ce în ce mai mare. Apple a pus în vânzare săptămâna trecută iPhone 4, analiştii estimând vânzări de 1,7 milioane de unităţi în primul weekend de la lansare. Compania de cercetare Gartner a anunţat luna trecută că RIM şi-a micşorat cota de piaţă la nivel global la 19,4% de la 20,6 procente.
Vânzările Research In Motion (RIM), producătorul canadian al terminalelor BlackBerry, au crescut cu 24% în primul trimestru fiscal încheiat la 29 mai, la 4,24 miliarde de dolari, sub estimările analiştilor însă, de 4,35 miliarde de dolari, în contextul competiţiei cu Apple, care săptămâna trecută a lansat cea mai recentă variantă a iPhone, relatează Bloomberg. Compania canadiană a anunţat că a vândut 11,2 milioane de terminale BlackBerry. Rezultatele sub aşteptări pun în discuţie capacitatea companiei de a se menţine pe o piaţă a telefoanelor mobile unde concurenţa e din ce în ce mai mare. Apple a pus în vânzare săptămâna trecută iPhone 4, analiştii estimând vânzări de 1,7 milioane de unităţi în primul weekend de la lansare. Compania de cercetare Gartner a anunţat luna trecută că RIM şi-a micşorat cota de piaţă la nivel global la 19,4% de la 20,6 procente.