In ciuda faptului ca ultima masina ARO a iesit pe portile uzinei din Campulung acum aproape sapte ani, sute de nostalgici ai marcii muscelene din intreaga lume si-au dat intalnire, la finele acestei saptamani, chiar in orasul de bastina al "Zimbrului Carpatilor".
In zilele acestui final de saptamana, intre 2 si 4 iunie, in satul Leresti, din apropierea orasului Campulung Muscel, cateva sute de proprietari de masini ARO si-au dat intalnire in cadrul asa-numitelor "ARO Experience Days".
La manifestare sunt asteptati sa participe si proprietari de masini ARO din Ungaria, Cehia, Slovacia, Polonia, Bulgaria si Germania.
Sambata, 3 iulie, caravana ARO va parcurge un traseu prin masivul Iezer-Papusa, iar duminica, stapanii de masini produse la Campulung isi vor demonstra maiestria pe un traseu off-road de la marginea orasului.
Intalnirea este organizata de clubul proprietarilor de masini ARO din Romania, club aflat la a doua aniversare si care reuneste mai bine de 1.000 de membri din intreaga tara, dar si din alte 15 tari de pe intreg cuprinsul lumii, inclusiv de tari precum SUA, Brazilia, Malta, Argentina sau Portugalia.
In cei 46 de ani scursi de la iesirea de pe banda de montaj a primului model ARO (1957) si pana la declararea oficiala a falimentului, in 2003, au fost fabricate aproximativ 360.000 de masini ARO.
Dintre acestea, peste 217.000 de masini au fost exportate, in nu mai putin de 110 tari de pe cinci continente, performanta neegalata inca de nicio alta masina romaneasca.
Alte cateva mii de ARO au fost produse in fabricile din Spania, Portugalia si Brazilia, pentru pietele locale, ceea ce a facut ca ARO sa fie prima masina romaneasca produsa in fabrici din afara granitelor Romaniei.
La sapte ani de la oprirea productiei de ARO, pe intreg cuprinsul lumii act