Nicolae Petruţ a fost implicat într-un accident acum o lună, iar asiguratorul vinovatului tărăgănează decontarea service-ului. În ciuda reclamaţiei depuse la sediul central al asiguratorului şi optarea pentru un service agreat, maşina nu a fost reparată, iar tânărul este pieton.
Nicolae Petruţ a fost implicat într-un accident pe data de 26 mai când a fost lovit din spate de o şoferiţă care nu a păstrat distanţa de siguranţă. „Mergeam de la Piaţa Cetate spre Cantemir, iar lângă Electrica m-am oprit în coloană în spatele celui din faţa mea. Am fost lovit din spate, iar din impact am lovit pe cel din faţa mea. Femeia care a fost vinovată de accident mi-a dat asigurarea ei, care era încheiată la Carpatica Asigurări”, a povestit Nicolae Petruţ. Tânărul a venit a doua zi, însoţit de tatăl său, la asigurator pentru a discuta cu inspectorul de daune. Acesta le-a recomandat să opteze pentru un service partener al asiguratorului pentru reparaţii. „Ne-a recomandat să mergem la service-ul Heris din zona Ioşia şi ne-au alocat 3.800 de lei pentru reparaţii, dar suma nu acoperea daunele după cum ne-au spus cei din service”, a explicat Ionel Petruţ.
La scurt timp, Petruţ a depus o sesizare la sediul central al Carpatica Asigurări din Sibiu, iar la câteva zile au fost contactaţi de reprezentanţii asiguratorului de aici pentru a schimba service-ul. „Ne-am înţeles că dacă ne retragem plângerea, maşina va fi reparată. Astfel am dus-o la Auto Milian, lângă CET II, dar ni s-a spus că datorită reclamaţiei repararea maşinii a fost oprită”, a mai spus tânărul.
Stand-by
De aproape două săptămâni, orădeanul Nicolae Petruţ nu a mai primit niciun răspuns de la reprezentanţii orădeni ai asiguratorului. Singura notificare a fost că sunt în aşteptarea unei conformări a retragerii plângerii adresate sediului central din Sibiu. Oficiul Judeţean de Protecţia Consumatorului