Nici celebra revista Playboy nu a fost crutata de criza economica. "Iepurasul" a anuntat ca va face reduceri de personal pentru a economisi trei milioane de dolari anual.
Compania Playboy Enterprises va concedia o parte din personal in tentativa de a economisi trei milioane de dolari anual. Playboy vrea sa se transforme dintr-o companie media intr-una care isi licentiaza brand-ul, conform Reuters.
Compania a refuzat sa dezvaluie marti numarul angajatilor care vor fi afectati de restructurare. La sfarsitul lunii martie, Playboy angajase 573 de oameni la birourile din Los Angeles si Chicago, fata de 651 in urma cu un an.
In decembrie 2009, Playboy a purtat negocieri de vanzare cu Iconix Brand Group, o companie care licentiaza brand-uri vestimentare, insa nu a incheiat nici un acord in acest sens.
Playboy cauta noi surse de venit prin licentierea brand-ului sau celebru, dupa ce publicitatea in revista a inregistrat un declin semnificativ.
Nici celebra revista Playboy nu a fost crutata de criza economica. "Iepurasul" a anuntat ca va face reduceri de personal pentru a economisi trei milioane de dolari anual.
Compania Playboy Enterprises va concedia o parte din personal in tentativa de a economisi trei milioane de dolari anual. Playboy vrea sa se transforme dintr-o companie media intr-una care isi licentiaza brand-ul, conform Reuters.
Compania a refuzat sa dezvaluie marti numarul angajatilor care vor fi afectati de restructurare. La sfarsitul lunii martie, Playboy angajase 573 de oameni la birourile din Los Angeles si Chicago, fata de 651 in urma cu un an.
In decembrie 2009, Playboy a purtat negocieri de vanzare cu Iconix Brand Group, o companie care licentiaza brand-uri vestimentare, insa nu a incheiat nici un acord in acest sens.
Playboy cauta noi surse de ve