Un club "foarte mare", cu o capacitate de 5.000 de persoane şi o suprafaţă de 2.600 de metri pătraţi, care are nevoie de o investiţie de 3 milioane de euro şi pentru care se vor vinde abonamente lunare de 40-50 de euro. Este noua reţetă pe care Mikael Fredholm, vicepreşedinte al World Class International, o pregăteşte pentru cartierul bucureştean Titan, scrie revista BUSINESS Magazin.
După cinci ani de operare exclusiv în zone centrale şi în hoteluri de cinci stele, cu abonamente anuale situate între 1.200 şi 1.700 de euro pe an (între 100 şi 140 de euro pe lună), care vizau piaţa premium, World Class face pasul către clasa mediu-premium prin investiţia din Titan. Noul club va avea un alt nume, ce nu a fost încă stabilit, însă va face parte din seria de cluburi World Class. "Vom lansa un nou brand, iar clubul va purta numele brandului, urmat de by World Class", explică Mikael Fredholm, precizând că, la fel ca şi celelalte cluburi din reţea, va fi dotat cu piscină, studiouri de aerobic şi spinning, sală de fitness, zonă de relaxare şi, de asemenea, cu o terasă pe acoperişul clădirii, terasă ce va fi utilizată pentru organizarea de evenimente. Diferenţa faţă de cluburile premium va fi lipsa serviciilor spa (masaje sau tratamente faciale).
Mikael Fredholm ţine mult la explicaţia că această investiţie şi strategia de a merge către clasa medie nu sunt parte a unui plan anticriză, ci fac parte din strategia de dezvoltare a companiei pe termen lung. Planul este ca grupul să testeze conceptul, iar dacă acesta va prinde, vor fi deschise alte cluburi, inclusiv în afara Bucureştiului. În sprijinul argumentului că nu este un plan anticriză stă chiar momentul când a venit ideea acestui club: "Contractul pentru acest club l-am semnat în urmă cu doi ani, iar decizia am luat-o înainte de izbucnirea crizei. În prezent noi avem cluburi de fitness ce se adresează doar se