ING Asigurari de Viata vrea sa vanda circa 13.000 de polite de asigurare de viata cu componenta investitionala (Unit-Linked) pana la sfarsitul anului prin noua gama de produse lansata, a specificat directorul general al asiguratorului, Cornelia Coman.
Noua gama de produse unit-linked (denumita GenT) a fost lansata cu ocazia implinirii a 13 ani de activitate a companiei de asigurari in Romania, iar actuala generatie o va inlocui pe cea veche. Gama este impartita in 3 pachete: GenT pentru investitii, pentru copii si pentru pensie.
"La ING, categoria asigurarilor unit-linked marcheaza o revenire constanta de la inceputul anului 2010. Daca in cursul anului trecut s-a remarcat o crestere a apetitului pentru produse ce ofera protectie si randamente garantate, in portofoliul de contracte noi incheiate la ING in intervalul ianuarie-mai 2010 se observa o accentuare a interesului pentru asigurarile unit linked", a declarat Cornelia Aurelia Coman (foto). Din totalul contractelor noi incheiate inprimul trimestru, produsele de tip unit-linked detin o pondere de 43% (vezi grafic), nivel dublu fata de cel inregistrat in aceeasi perioada din 2009.
De altfel, produsele unit linked au o pondere de 50% din totalul primelor brute subscrise in 32% din tarile Europei.
Evolutia produselor unit-linked (UL) in total piata asiguraridin Romania
Sursa grafic: ING Asigurari de Viata
In acest context al cresterii apetitului asiguratilor romani pentru produsele investitionale, ING a lansat noua gama de produse tintind sa vanda circa 13.000 de polite Unit-Linked in a doua jumatate a anului.
„Ma astept sa vindem circa 12.500-13.000 de polite unit-linked in al doilea semestru din 2010, reprezentand aproximativ jumatate din totalul politelor noi despre care estimam ca vor fi incheiate de ING in a doua jumatate a anului 2010”, a precizat Coma