Numeroasele facilităţi din ansamblurile rezidenţiale costă destul de mult, mai ales când nu sunt ocupate toate locuinţele din proiectul disponibil
Dar şi apartamentele vechi pot crea dificultăţi prin amplasarea nu prea bună sau într-un cartier prea aglomerat
În cele mai multe cazuri, achiziţionarea unui apartament reprezintă un proces lung şi dificil, iar la final, când primeşti cheile şi te gândeşti că ai terminat cu toate bătăile de cap, mai gândeşte-te o dată că s-ar putea să apară alte probleme, legate de contract, sau un cost prea ridicat pentru întreţinerea proprietăţii. Iar problemele nu se opresc aici - de aceea Curierul Naţional a discutat cu câţiva specialişti din domeniu pentru a identifica cele mai frecvente dificultăţi pe care le întâmpină proprietarii după cumpărarea unei locuinţe.
Cele mai frecvente probleme cu care se confruntă noii proprietari
"Cele mai importante două probleme sunt costurile de întreţinere şi contractele cu utilităţile. Marea majoritate a cumpărătorilor nu ştiu exact ce vor, de aici rezultând multe probleme după achiziţie. Aprope toţi se uită la proprietatea în sine şi la preţ, fără să se intereseze (şi să-şi facă un calcul) de costuri şi dacă îşi pot permite să întreţină aceste proprietăţi", a declarat, pentru Curierul Naţional, Ionuţ Bordei, Head of Land Department and Residential Development CB Richard Ellis.
Potrivit reprezentantului CBRE, în momentul în care alegi o locuinţă într-un ansamblu rezidenţial ai multiple avantaje (pază, parc, firmă de administrare, independent de utilităţi) avantaje care evident costă - dezvoltatorul a plătit pentru a fi construite, dar proprietarii trebuie să le întreţină, mai există şi problema costurilor de întreţinere mai mari atunci când blocul/ansamblul rezidenţial nu este locuit.
Dacă multe dintre aceste utilităţi se împart în raport de sup