Adriana Stef îndeplineste functia de sef birou Administratie Publica din cadrul Primariei Reghin si de curând a fost numita în functia de presedinte responsabil cu organizarea celei de a IX-a editie a evenimentului „Zilele Reghinene”. Adriana Stef s-a implicat în patru editii ca responsabil al acestui eveniment devenit brand la Reghin, drept urmare am intervievat-o pentru a afla ce aduce nou aceasta editie.
Reporter: Ce noutati aduce aceasta editie a Zilelor Reghinene?
Adriana Stef: Ce aduce nou, ne-am organizat mult mai bine, deoarece la aceasta editie au fost nominalizate persoane responsabile pe diferite locatii, deci nu se mai ocupa doua sau trei persoane de toate locatiile. Exista responsabili, în parcurile de distractii, pe zona expozitionala, la fel si în zona etnografica de Arta si Mestesug, în zona floricola, zonele de alimentatie publica si bineînteles în zona scena-artisti. Fiecare are în sarcina un anumit perimetru si din experienta anilor trecuti am mai prins experienta si am învatat de la fiecare editie câte ceva, oameni sunt deja rodati si e foarte simplu sa lucrezi cu oameni care deja au exercitiu în domeniu. Adevarul este ca în procent de 60-70% dintre comercianti sunt cunostinte vechi care participa de la prima editie si nu ne creeaza probleme.
Rep.: De unde provin comerciantii?
A.S.: Din toate zonele tarii: Târgu-Mures, Timisoara, Arges, Satu-Mare, Baia Mare, Cluj, Constanta, Corund, Lupeni, Hunedoara ceea ce înseamna ca Zilele Reghinene au un reunme. Au fost primiti bine si am încercat sa le rezolvam toate problemele chiar daca nu aveam toate conditile, le-am creeat pentru a nu se întoarce acasa dezamagiti.
Rep.: Câti comercianti sunt prezenti cu standuri?
A.S.: În alimentatie publica avem 23 de comercianti cu mititei si cârnaciori, cu kurtos calacs, patiserii si torturi glazurate, avem 26 si cu porum