A fost Despina din opereta „Cosi fan tutte", Peppi, în „Sânge Vienez", Barbarina în „Nunta lui Figarro", sau Adela în „Liliacul", de Strauss. De un an a intrat şi în rolul de profesor de canto.
Andromeda a ştiut că destinul ei este să încânte auzul publicului încă din primii ani de viaţă. De la grădiniţă era o mică vedetă, fiind încurajată, deopotrivă, de părinţi şi educatori.
„Toţi copiii se visează vedete. De mică am fost atrasă de muzică. Am cântat de la grădiniţă, apoi în corul şcolii generale. Atunci am realizat ce vreau să fac cu adevărat şi am optat pentru Liceul de Muzică", îşi începe povestea artista.
Meda, cum îi spun apropiaţii, este sigură că muzica este ceea ce îşi doreşte să facă pe termen nedeterminat. Cu multă muncă şi transpiraţie a ajuns să cânte alături de artiştii Operei Braşov şi spune că se simte împlinită doar atunci când este pe scenă.
„Toată lumea se pricepe la muzică şi fotbal, dar în spatele scenei stă o muncă titanică. Tot timpul trebuie să fii atent la respiraţie, la pronunţie. Cuvintele au rostul de a transmite emoţia şi mesajul", spune Andromeda.
În slujba Operei
Andromeda şi-a petrecut 12 ani studiind muzica. În 2001 şi-a părăsit oraşul natal, Târgu-Mureş, pentru a veni la Braşov, la Facultatea de Muzică, la clasa de Pedagogie Muzicală. Nu s-a mulţumit cu atât şi a urmat şi cursurile secţiei canto, încă cinci ani. În final, pentru a se perfecţiona a făcut şi masterul la Bucureşti.
„Profesorii au fost foarte importanţi pentru mine. Toţi au încercat, prin ştiinţa lor, să îmi croiască un drum în viaţă. La clasa de operă am avut onoarea de a-l avea ca profesor pe dr. Cristian Mihăilescu, directorul Operei Braşov, care m-a ajutat să aflu ce înseamnă scena şi cum să intru în pielea fiecărui personaj", spune Meda.
Încă din timpul facultăţii, Meda s-a angajat la Opera Braşov, unde activează şi ast