Formaţia Gotan Project a venit pentru a treia oară în România şi, deşi evenimentul a fost programat în acelaşi weekend cu festivalul Sonisphere, concertul a fost sold-out. Pentru a treia oară! Iar după cum francezul Philippe Cohen Solal, argentinianul Eduardo Makaroff şi elveţianul Christoph H. Müller au afirmat înainte de concert, şi lor le place aici. S-a văzut şi pe durata spectacolului, când membrii trupei au întreţinut un dialog continuu cu spectatorii, în engleză dar şi în română, spre deliciul celor din sală. În aplauzele publicului, Gotan Project şi-a început recitalul cu piesa „Cuesta Abajo", urmată de mult mai cunoscuta „Epoca". Au reprezentat doar începutul unei călătorii muzicale unice de pe străzile din Argentina în cafenelele din Paris, călătorie susţinută de proiecţiile video semnate de Prisca Lobjoy. Lumina difuză, fumul, proiecţiile video, dialogurile au creat un spaţiu intim, în care trioul a interpretat aproape toate piesele ultimului lor album, „Tango 3.0" - Tango Square, Tu misterio, De hombre a hombre sau La Gloria. Alături de ei, pe scenă, au urcat Lalo Zanelli, la pian, Facundo Torres la bandoneon, Ananta Roosens la vioară şi nu în ultimul rând excepţionala solistă Claudia Pannone.
Concertul celor de la Gotan Project a fost deschis de reprezentanţi ai şcolilor de dans din Bucureşti care, timp de aproape o oră, au dansat pe ritmuri de tango în faţa Sălii Palatului. M-am aşteptat ca dansul să continue şi în sală, în timpul concertului, mai ales că membrii formaţiei chiar au invitat spectatorii la dans. Deşi majoritatea prezentă în sală era formată din fani înfocaţi dar timizi ai trupei, toţi au preferat doar să privească spectacolul şi să se limiteze la aplauze.
Înaintea concertului de la Sala Palatului, Philippe Cohen, Eduardo Makaroff Christoph H. Müller au acceptat să stea de vorbă cu presa din România şi vă invit