Compania aeriană Tarom va introduce serviciul check-in pe Internet, din 15 iulie. Cu alte cuvinte, pasagerii care au bilete de călătorie pot obţine locul în avion şi online, fără să se mai prezinte la aeroport cu două ore înainte de decolare. Check-in-ul online va fi disponibil cu până la o oră înainte de plecare.
Compania aeriană Tarom va introduce serviciul check-in pe Internet, din 15 iulie. Cu alte cuvinte, pasagerii care au bilete de călătorie pot obţine locul în avion şi online, fără să se mai prezinte la aeroport cu două ore înainte de decolare. Check-in-ul online va fi disponibil cu până la o oră înainte de plecare.
Serviciul de check-in online va fi disponibil pentru toţi pasagerii Tarom, care se află în posesia unui bilet electronic valid, pe unul din zborurile operate de avioanele companiei sau pe cele realizate în cooperare cu liniile aeriene partenere, respectiv Air France, KLM şi Air Europa.
Astfel, clienţii Tarom vor putea utiliza serviciul pentru zborurile cu plecare de la Aeroportul Otopeni către toate destinaţiile interne şi internaţionale mai puţin către Moscova, Milano, Varşovia şi Geneva, spre aeroporturile interne şi spre aeroporturile internaţionale din Amsterdam, Atena, Belgrad, Beirut, Larnaca, Lyon, Munchen, Nisa, Paris, Riga, Tel Aviv şi Roma.
Serviciul este disponibil cu maxim 30 ore şi cu până la o oră înainte de plecare, iar pasagerii îşi vor putea alege singuri locurile în avion.
După ce au finalizat online formalităţile de check-in, pasagerii au posibilitatea de a-şi tipări cartea de îmbarcare şi dacă nu au bagaj pentru cală, pot merge direct la poarta de îmbarcare.
Pasagerii care au bagaje de cală trebuie să îşi lase bagajele la un ghişeu special, denumit "Baggage Drop-off", care va fi deschis cu două ore înainte de ora de decolare.
Noul serviciu online e gratuit, la fel ca şi formalităţile de î