Pro Sport si Gazeta Sporturilor au aparut simultan, joi, in formula 3D - cu fotografii si reclame in format tridimensional, ce pot fi privite cu ochelari speciali. Gazeta Sporturilor anuntase, initial, ca va avea prima editie 3D vineri, 2 iulie, insa a devansat editia cu o zi, pentru a aparea simultan cu Pro Sport 3D. Pagina de Media il citeaza pe Catalin Tolontan, redactor-sef GsP, potrivit caruia "din sondajele noastre, returul pentru ambele ziare este aproape zero in toata tara".
Aceeasi sursa o citeaza pe Cosmina Noaghea, director publishing Publimedia, potrivit careia "iesim bine. (...) Este si un proiect comercial, nu numai de imagine. Nu putem vorbi de un profit notabil, dar suntem multumiti". Pe de alta parte, Tolontan spune, citat de Pagina de Media, ca "a scoate un ziar 3D nu este un castig, pentru ca sunt costuri de productie foarte mari. Poate deveni un castig daca agentiile de publicitate si clientii realizeaza importanta reclamelor 3D, in deficitul de atentie a publicului, care se manifesta generalizat. Publicul nu mai observa reclamele obisnuite."
Sursa citata noteaza ca ambele ziare vor repeta experimentul 3D. Pro Sport si Gazeta Sporturilor au aparut simultan, joi, in formula 3D - cu fotografii si reclame in format tridimensional, ce pot fi privite cu ochelari speciali. Gazeta Sporturilor anuntase, initial, ca va avea prima editie 3D vineri, 2 iulie, insa a devansat editia cu o zi, pentru a aparea simultan cu Pro Sport 3D. Pagina de Media il citeaza pe Catalin Tolontan, redactor-sef GsP, potrivit caruia "din sondajele noastre, returul pentru ambele ziare este aproape zero in toata tara".
Aceeasi sursa o citeaza pe Cosmina Noaghea, director publishing Publimedia, potrivit careia "iesim bine. (...) Este si un proiect comercial, nu numai de imagine. Nu putem vorbi de un profit notabil, dar suntem multumiti". Pe de alta p