Carpatair, compania aeriană full-service cu hub la Timişoara, a introdus, începând cu 24 iunie, serviciul de check-in on line, Carpatair Web Check-in, care oferă pasagerilor posibilitatea de a îndeplini formalităţile de check-in pe internet, cu până la o oră înainte de plecare.
Web Check-in este un serviciu gratuit prin care Carpatair urmăreşte eficientizarea timpului necesar îndeplinirii formalităţilor de călătorie şi simplificarea întregului proces. Serviciul este disponibil pasagerilor cu maximum 24 de ore şi cu până la o oră înainte de plecare. După finalizarea procesului de check-in on line pe site-ul Carpatair, www.carpatair.com, pasagerii nu trebuie decât să printeze cartea de îmbarcare şi să se prezinte la aeroport.
Web Check-in-ul oferă pasagerilor posibilitatea de a alege în avans locul preferat în avion şi de a înregistra bagajele la ghişee speciale. În cazul în care se zboară cu retur la un interval de timp scurt faţă de plecare (la doar câteva ore sau a doua zi), pasagerii pot realiza formalităţile de check-in on line şi pentru zborul de retur, economisind astfel timp.
Serviciul este momentan disponibil pentru toate zborurile cu plecare din România, Moldova, Ungaria şi Ucraina, urmând ca în scurt timp să fie extins la întreaga reţea de zboruri Carpatair, inclusiv pentru zborurile cu plecare din Italia, Grecia şi Germania.
În paralel, pasagerii Carpatair au în continuare posibilitatea de a opta pentru check-in-ul tradiţional, direct la aeroport, fără obligaţia de a plăti taxe suplimentare. „Obiectivul nostru a fost acela de a oferi cât mai multă flexibilitate pasagerilor şi nu de a le impune o anumită opţiune prin condiţionări legate de tarife. De aceea, la Carpatair, ambele servicii, atât Web Check-in, cât şi serviciul tradiţional de check-in direct la aeroport sunt oferite gratuit, fără perceperea de taxe suplimentare“, a declarat P