Pasiunea pentru bicicletă poate fi şi profitabilă. Robert Lazăr, iniţiator al mişcării „Masa Critică” la Braşov are de gând să introducă pe piaţă un serviciu interesant - bikemessenger, altfel spus, curierul pe bicicletă. „În plină criză financiară, multe companii nu-şi mai permit să cheltuie bani pe deplasările în interiorul oraşului cu maşinile de firmă. De asemenea, este cunoscut faptul că atunci când un angajat primeşte o maşină în scop de serviciu, acesta o foloseşte şi în interes personal, irosind astfel resursele companiei. Benzina costă, uzura maşinii costă, lipsa unui angajat trimis în asemenea deplasări costă”, motiveaza braşoveanul. Mai mult decât atât, Lazăr susţine că acest tip de serviciu este mult mai rapid în anumite situaţii, cum sunt, spre exemplu, blocajele în trafic. Braşoveanul spune că, pentru început, plata serviciilor va fi lăsată la latitudinea clientului. „Îmi ofer serviciile companiilor, dar şi persoanelor ocupate care nu au timp să-şi plătească facturile. Pentru început, mă voi ocupa personal de astfel de sarcini, iar plata este la latitudinea celor interesaţi”, spune Robert Lazăr. Pasiunea pentru bicicletă poate fi şi profitabilă. Robert Lazăr, iniţiator al mişcării „Masa Critică” la Braşov are de gând să introducă pe piaţă un serviciu interesant - bikemessenger, altfel spus, curierul pe bicicletă. „În plină criză financiară, multe companii nu-şi mai permit să cheltuie bani pe deplasările în interiorul oraşului cu maşinile de firmă. De asemenea, este cunoscut faptul că atunci când un angajat primeşte o maşină în scop de serviciu, acesta o foloseşte şi în interes personal, irosind astfel resursele companiei. Benzina costă, uzura maşinii costă, lipsa unui angajat trimis în asemenea deplasări costă”, motiveaza braşoveanul. Mai mult decât atât, Lazăr susţine că acest tip de serviciu este mult mai rapid în anumite situaţii, cum sunt, spre exem