Blizzard, producatorul celebrului MMO World of Warcraft, a anuntat ca ar putea renunta, la un moment dat, la taxa pe care o pretinde jucatorilor.
Ascensiunea clonelor gratuite de World of Warcraft nu a trecut neobservata de catre Blizzard, care prevede eliminarea subscriptiei percepute gamerilor, conform pcgamer.com.
Seful proiectului World of Warcraft, Tom Chilton, a declarat ca "la un moment dat, nu va mai fi logic sa percepem o taxa jucatorilor".
Chilton s-a referit la jocurile similare, precum Lord of the Rings Online, Company of Heroes si Dungeons and Dragons Online, care au adoptat o metoda alternativa de a obtine venituri, prin tranzactiile din cadrul jocului.
"Nu cred ca aceste titluri au devenit gratuite doar pentru a concura cu noi. Cred ca au facut-o pentru a concura cu niste jocuri ce aveau taxa la acelasi nivel. Cand unul dintre jocuri a devenit gratuit, le-a furat celorlalte o parte din clienti.
Imi imaginez ca asta se va intampla si cu Warcraft. Daca va aparea alt joc care ne va spulbera, nu va mai fi logic sa percepem o taxa jucatorilor", a declarat Chilton, adaugand ca "gratuitatea nu va surveni in viitorul apropiat".
In acest moment, World of Warcraft are aproximativ 11.5 milioane de platitori.
Blizzard, producatorul celebrului MMO World of Warcraft, a anuntat ca ar putea renunta, la un moment dat, la taxa pe care o pretinde jucatorilor.
Ascensiunea clonelor gratuite de World of Warcraft nu a trecut neobservata de catre Blizzard, care prevede eliminarea subscriptiei percepute gamerilor, conform pcgamer.com.
Seful proiectului World of Warcraft, Tom Chilton, a declarat ca "la un moment dat, nu va mai fi logic sa percepem o taxa jucatorilor".
Chilton s-a referit la jocurile similare, precum Lord of the Rings Online, Company of H