Deci se poate! Cam asta au vrut să demonstreze băieţii de la Kia, atunci când au ieşit pe piaţă cu Soul. La numai doi ani şi ceva de la succesul lui Cee'd (să ne amintim numai de câte premii a primit acest model), coreenii şi-au propus să facă nu un model de volum, ci unul cu ocazia căruia să arate că "pot" face lucruri diferite.
Şi a ieşit Soul: un design original, tineresc şi ciudat deopotrivă. Gardă înaltă de la sol fără a fi un 4x4 . Nu începem discuţia dacă este SUV sau mini MPV, că nu ajungem nicăieri.
Demaraj rapid, stabilitate şi o cutie de zile mari, extrem de precisă. Suspensii poate puţin cam tari, spaţioasă şi nu în ultimul rând - de fapt, în primul - o maşinuţă "fun" care se adresează publicului tânăr. Dovadă - interiorul în culorii vii şi gadgeturile "de la bord".
O maşină care lasă tristeţea la o parte şi îţi arată cât de vie poate să fie!
VEDETĂ. Este genul de maşină după care toată lumea întoarce capul pe stradă sau te interpelează direct, în cazul în care ai oprit, să zicem, la o benzinărie. Cât bagă? Dar... câţi cai are? Daaaa? Şi cât costă? Pe bune?
MUZICĂ. Dacă ai chef, poţi să îţi setezi ca inelele din jurul boxelor din faţă să vibreze optic în ritmul basului. O chestie cool, am zice noi. Tot din acelaşi domeniu, ai mufă auxiliară pentru Ipod şi un radiocd cu Mp3.
NOI AM TESTAT
● Motorizare: 1.6L GSL/124 CP
● Acceleraţie 0-100 km/h: 11s
● Viteza maximă: 178 km/h
● Transmisie MT5
● Consum 7,9/5,7/6,5 l
Deci se poate! Cam asta au vrut să demonstreze băieţii de la Kia, atunci când au ieşit pe piaţă cu Soul. La numai doi ani şi ceva de la succesul lui Cee'd (să ne amintim numai de câte premii a primit acest model), coreenii şi-au propus să facă nu un model de volum, ci unul cu ocazia căruia să arate că "pot" face lucruri diferite.
Şi