În prezent, divizia locală de outsourcing a Accenture are 250 de angajaţi, în timp ce întregul business din România al firmei e realizat cu aproape 350 de oameni. Centrul BPO (Business Process Outsourcing - centrul de externalizare) din România a fost deschis în iunie 2006.
Compania Accenture, specializată în servicii de consultanţă în management, soluţii tehnologice şi outsourcing, va angaja în acest an până la 150 de persoane la divizia de BPO, fapt care va determina o creştere a afacerilor cu până la 50%, a declarat într-un interviu pentru ZF Nicholas Butt, directorul centrului de BPO al companiei. Compania caută oameni în domenii precum finanţe, contabilitate, resurse umane, asigurări şi aprovizionare.
"Recrutăm mulţi absolvenţi de universitate şi îi ajutăm să crească şi să se dezvolte. Nu avem în vedere o expansiune rapidă a centrului BPO, ci una controlată", a declarat Butt.
Angajaţii centrului de externalizare de la Bucureşti al Accenture livrează servicii de finanţe-contabilitate, resurse umane, logistică-aprovizionare şi asigurări, pentru clienţi companii multinaţionale, în 11 limbi: franceză, italiană, spaniolă, portugheză, engleză, germană, rusă, olandeză, arabă, maghiară şi română. Spre exemplu, românii pot gestiona din Bucureşti unele situaţii contabile ale unei companii internaţionale.
"România este o locaţie de afaceri bună, fiind, alături de Cehia, unul dintre cele mai dinamice puncte de lucru ale noastre din Europa Centrală şi de Est. Cred că acest lucru se datorează faptului că avem oameni buni, iar comparativ cu alte locaţii nivelul de entuziasm este foarte mare. Lucrăm însă cu şi cu multe programe de motivare şi de recunoaştere", a declarat Butt, care conduce şi centrul de BPO al Accenture de la Varşovia. El a adăugat că Bucureşti este unul dintre locurile cheie de creştere a companiei în Europa, care generează o su