"Deşteptul critică, prostul creează" "Poate că deşteptul are creier, dar prostul are «ouă»" "Prostia este încercare şi eroare, în principal eroare" "Prostul poate să dea greş; deşteptul nici măcar nu încearcă" Campania publicitară se numeşte "Be Stupid", mesajele şi imaginile folosite fiind extrem de îndrăzneţe. Într-una dintre acestea apare o tânără care îşi arată sânii unei camere de supraveghere, iar într-altă reclamă, o altă tânără îşi fotografiază părţile intime.
Campania publicitară nu a fost deloc pe placul autorităţilor americane, care consideră că mesajele şi imaginile instigă la comportamente antisociale. Puteţi vedea mai jos fotografiile şi textele aferente multcomentatei campanii publicitare a firmei Diesel.
"Deşteptul critică, prostul creează" "Poate că deşteptul are creier, dar prostul are «ouă»" "Prostia este încercare şi eroare, în principal eroare" "Prostul poate să dea greş; deşteptul nici măcar nu încearcă" Campania publicitară se numeşte "Be Stupid", mesajele şi imaginile folosite fiind extrem de îndrăzneţe. Într-una dintre acestea apare o tânără care îşi arată sânii unei camere de supraveghere, iar într-altă reclamă, o altă tânără îşi fotografiază părţile intime.
Campania publicitară nu a fost deloc pe placul autorităţilor americane, care consideră că mesajele şi imaginile instigă la comportamente antisociale. Puteţi vedea mai jos fotografiile şi textele aferente multcomentatei campanii publicitare a firmei Diesel.